به معنای حذف حساب های تکراری و / یا به وضوح برچسب زدن هر حساب اجتماعی است تا کاربران درک کنند که چه هدفی را ارائه می دهند (برای مثال ، حساب های HR یا مطبوعات در مقابل صفحات مارک عمومی).

4. نه اکنون معنی هرگز نیست

 

سئو سایت
فقط به این دلیل که گوگل می گوید سیگنال های اجتماعی در حال حاضر بر رتبه جستجو تأثیر نمی گذارند ، به این معنی نیست که آنها هرگز چنین نخواهند شد. رسانه های اجتماعی هیچ نشانی از تبدیل شدن به بخشی مهم و مهم از حضور آنلاین یک برند یا حضور آنلاین شخص را به زودی نشان نمی دهند.

علاوه بر این ، تحقیقات اخیر ، مانند مطالعه انجام شده توسط Hootsuite ، نشان می دهد که موتورهای جستجو حداقل آنها را در نظر می گیرند زیرا آنها به دنبال سیگنال های اقتدار و ارزش هستند.

Takeaways: هیچ دلیلی وجود ندارد که چرا سیگنال های اجتماعی در آینده نمی توانند در رتبه بندی جستجو تأثیر بگذارند ، بنابراین مارک های هوشمند به تدوین اقتدار خود در کانال های اصلی اجتماعی ادامه می دهند و هنگام طراحی استراتژی سئو خود به فکر اجتماعی می روند.

5. بینگ را فراموش نکنید
ممکن است گوگل پشتیبان گیری کرده و موضع خود را در مورد سیگنال های اجتماعی تغییر داده باشد ، اما بینگ همیشه در استفاده از سیگنال های رسانه های اجتماعی باز بوده است.

بینگ در رهنمودهای مدیر وب سایت بسیار شخصی خود:

رسانه های اجتماعی نقش خود را در تلاش امروز برای کسب رتبه خوب در نتایج جستجو ایفا می کنند . [از این رو] سیگنال های مثبت می توانند در بلند مدت از نظر رتبه بندی ارگانیک تأثیر بگذارند.

Takeaways: بینگ ، که مسئولیت بیش از 33٪ از جستجوهای ایالات متحده در سال 2018 را بر عهده داشت ، کاملاً واضح است که چگونه الگوریتم آنها سیگنالهای اجتماعی را در نتایج جستجوی خود گنجانیده است. بر خلاف گوگل ، آنها در این مورد تردید نکرده اند. با توجه به رشد مداوم سهم بازار ، شرکتها عاقلانه می توانند بینگ را در استراتژی SEO خود گنجانند.

بسته بندی کردن

 

قیمت راهبند


گوگل در مورد استفاده از رسانه های اجتماعی به جلو و عقب رفته است ، اما ادعا منسوخ شده 2014 کوتس که الگوریتم جستجوی گوگل نادیده گرفتن سیگنال های اجتماعی را نباید به عنوان کلمه نهایی در مورد این موضوع دید.

درعوض ، بازاریابان باید مفهوم جستجوی خود و جستجوگرها را گسترش دهند تا روشهای بیشماری را که مردم در وب پیدا می کنند ، در نظر بگیرند. آنها همچنین باید در مورد تأثیرات مثبت افزایش یافته ترافیک از طریق اجتماعی ، به طور بالقوه در رتبه بندی جستجوی آنها و همچنین برجسته بودن پروفایل های اجتماعی در نتایج جستجوی صفحه اول فکر کنند.

در نهایت ، وب همه چیز در مورد ایجاد روابط ، تقویت مخاطبان ، ابراز هویت و به اشتراک گذاشتن ایده ها است - این ذاتاً اجتماعی است ، و هیچ دلیلی وجود ندارد که بهترین شیوه های SEO در برابر دانه قرار گیرد ، به خصوص که در نهایت منظورهایی که حاکم بر سئو هستند. وب مکانی لذت بخش و مفیدتر است.

ماشین کوبنده

خوب ، نوبت شما: فکر می کنید چطور اجتماعی SEO را تحت تأثیر قرار می دهد؟

درباره نویسنده: Chloe Mason Grey در بازاریابی دیجیتال و استراتژی رشد برای مشاغل کوچک و تکنوازها تخصص دارد. مطمئن باشید که در توییتر به او سلام می کنید.
 


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه اینترنتی خدمات چاپ و تبليغات کلمه کار و فناوری رضوانشهر اولین و بزرگ ترین سایت استیکر تلگرام سنجش کلاله یک برنامه نویس تنها - یک گیک Ron دبیرستان غیر دولتی دخترانه آپادانا